Kimmietid

oktober 27, 2008

Konstigt väder

Det såg helt ok ut när jag cyklade hemifrån imorse, sen när jag kommit halvvägs så öppnade sig himlen, ösregn. Jag stannade och drog på mig regnstället - cyklade vidare - efter en liten bit så var det fint igen.
Just nu är det sol och det får gärna fortsätta så.

Sonen sov gott när jag gav mig iväg imorse, vid elva idag ska en kompis komma och han kommer att sova över tills imorgon. Kul för dem att hitta på lite när de har lov.
Har lovat att fixa Tacos till ikväll, killarna älskar det!
Själv har jag älskat det men är för tillfället lite trött på det men det blir nog bra.

En skön måndag till alla!

4 Comments:

  • At 2008-10-27 13:01, Anonymous Anonym said…

    Tacos är OK, ibland! Lite guacamole, oliver och stark sås till så blir det roligare.

     
  • At 2008-10-27 13:20, Blogger Kimmie said…

    Helga: Du har rätt, guacemole, god sallad och gärna lite bönor så blir det gott.

     
  • At 2008-10-27 16:08, Blogger -Nena- said…

    Ja idag har det varit väldigt varierande väder.
    taccos är gott men jag säger som Helga... ibland.

     
  • At 2008-10-27 18:47, Anonymous Anonym said…

    Mmm det är inte alls dumt!
    /Hossan

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter