Kimmietid

oktober 26, 2008

Klockan 17 - det är mörkt

Jag vet att jag tjatar men detta är jobbigt. Imorgon kommer jag hem vid 16.45 som alla andra arbetsdagar och då kommer det alltså att vara mörkt. Får väl se till att ställa in timers på lite smålampor så man kommer hem till en mysig lägenhet i varje fall.
Har köttfärssås som står och puttrar på spisen - om ca en timme ska jag och sonen äta spagetti.
Imorgon ska antagligen en av sonens kompisar komma hit och sova över.

Sonen och jag hade tänkte sticka ut och köpa en ny skjorta till honom idag men det har regnat i stort sett hela dagen och det lockade inte så det får bli en annan dag.

3 Comments:

  • At 2008-10-27 00:30, Anonymous Anonym said…

    Det blir verkligen skillnad med mörkret. Tur att det bara är ca en månad tills vi får tända adventsljusstakarna i fönstren...

     
  • At 2008-10-27 11:11, Anonymous Anonym said…

    Dags att börja mysa och pysa, läsa lite..

     
  • At 2008-10-27 13:23, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jo, det gör stor skillnad när de mysiga ljusstakarna kommer på plats.

    Hanneles jul: Välkommen hit, tittade in hos dig också. Trevligt!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter