Kimmietid

oktober 22, 2008

Gröna elefanter.....

Presentbutiken hade nog bytt ägare, vilka konstiga saker där fanns. Vet inte om väninnan hade blivit glad för en grön prydnadselefant eller en vas om såg ut som om den legat utomhus i regn och rusk och sedan bara satts upp på en hylla? Smaken är olika men de hade så fina saker tidigare så jag blev besviken.
Nu blev det en liten tur till Kicks istället där jag inhandlade en Bodyscrub och en Bodylotion, det blir säkert bra. Sånt kan man alltid behöva och så är det förbrukningsartikel så man slipper ha något stående för att var artig.
Hade kanske varit lite kul att köpa en grön elefant och se om den fanns kvar vid nästa besök =)

Brukar vara försiktig med sådant efter att jag själv fick en mycket stor och dyr prydnadssak en gång för många år sedan som jag bara avskydde men var för snäll för att säga sanningen och drogs med eländet i flera år. När den så småningom råkade gå sönder - sprang dåvarande maken iväg och hällde upp vin så vi fick firat att vi blev av med den.

5 Comments:

  • At 2008-10-22 16:03, Blogger -Nena- said…

    Usch det finns inget värre än när man får något som man inte gillar men samtidigt inte vill säga något. Har också lite sådana saker men eftersom vi nu plockat bort en hel del sådant då vi inte vill ha det framme är det lättare att förklara det hela och sen har något "gått sönder".

     
  • At 2008-10-22 16:53, Anonymous Anonym said…

    DEN prydnadssaken minns jag väldigt väl :-) den var inget vidare...

    Vad önskar sonen? Något annat mer än pengar? Du kan väl maila mig något förslag är du snäll.

     
  • At 2008-10-22 22:28, Anonymous Anonym said…

    Jag tycker också att det är bäst att ge/ få något mn kan använda... Hi hi vad kul din berättelse är...

     
  • At 2008-10-22 23:41, Anonymous Anonym said…

    Ja, visst är det roligare att få förbrukningsprodukter, för de går garanterat åt! Ett gott val! :-)

     
  • At 2008-10-23 08:18, Blogger Kimmie said…

    Nena, Hossan, Helga & Tonårsmorsa:
    Jo, det är nog säkrast att köpa något som går åt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter