Kimmietid

oktober 16, 2008

Två filmer senare

Helt seg i huvudet - att se två filmer på en dag så där är en hel del.
Men det var lättsamma och underhållande filmer, jag har sett:
What happens in Vegas och 27 dresses - två romantiska komedier, precis lagom när man har ludd i huvudet. Jag gillade båda.
Sonen blev skickad till ICA när han kom hem och har köpt hem kycklingburgare som går snabbt och lätt att steka upp, orkar inte laga mat idag.
Särbon och jag har snackat och kommit fram till att han nog får komma hit istället imorgon så tar vi en räkbomb och nåt glas vin och sparar vår utekväll till senare tillfälle. Så får han få sina presenter och vi får köra ett minifirande. Det blir nog bra det också.

4 Comments:

  • At 2008-10-16 16:48, Anonymous Anonym said…

    Räkbomb låter urgott, men kanske smakar du inte så mycket nu när du är förkyld?
    Gratta särbon från mig - ska försöka komma ihåg att skicka ett sms imorgon till honom! :-)

     
  • At 2008-10-17 11:28, Anonymous Anonym said…

    27 dresses har jag också sett... den var kul!

     
  • At 2008-10-17 11:39, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Han fick ditt SMS, du var först att gratta imorse =)

    Helga: Tyckte också det var en kul film.

     
  • At 2008-10-17 18:05, Blogger -Nena- said…

    Har sett båda filmerna och jag gillade dem också.

    Räkbomb är ju inte helt fel det heller.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter