Kimmietid

oktober 16, 2008

Genomförkyld

Är hemma från jobb, är helt genomförkyld - snorig, hostig och jättetrött.
Så retar jag mig på att jag inte hade vett att gå hem i går eftermiddags när jag mådde så dåligt - då hade jag bara fått några timmars karens istället för som nu en hel dag.
Men inget att göra åt, jag trodde ju att jag skulle kunna kämpa mig igenom 2 dagar till denna veckan.
Det som är riktigt trist är att det är särbons födelsedag imorgon och vi har bokat bord på restaurang och skulle ha ett mysigt firande bara vi två. Det känns rätt långt borta just nu.
Ha sovit från det sonen gick till skolan fram tills nu och nu ska jag lägga mig igen och titta på en film och bara vila.

3 Comments:

  • At 2008-10-16 12:24, Blogger -Nena- said…

    Men åh så trist.
    Stort krya på dig!

     
  • At 2008-10-16 12:39, Anonymous Anonym said…

    Film och vila låter som rätt medicin ...

     
  • At 2008-10-16 16:25, Anonymous Anonym said…

    Usch så jobbigt!
    Det fattar du väl att du inte kan vara sjuk NU - säg genast till bacilluskera att ge sig iväg!!!
    Krya på dig!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter