Kimmietid

oktober 14, 2008

Omelett

Idag har jag börjat dagen med en frukostomelett och det smakade helt underbart efter två dygn utan någon fast föda. Så nu är jag mätt och fylld av energi inför dagen.
(Nja, ok lite sömnig är jag ju ändå).

Ikväll ska jag så smått börja baka inför nästa helgs kalas, sonen vill att vi ska servera
Carrot Cake och jag gör dem stora och höga (min mamma brukade kalla mina tårtor för Kalle Anka Tårtor) så det krävs två kakor till varje tårta. Så då får jag börja och frysa in efter hand.

Ha en skön Tisdag!

2 Comments:

  • At 2008-10-14 13:03, Anonymous Anonym said…

    Skönt att du fick lite riktig mat i dig igen...

    De där KalleAnka-tårtorna verkar inte vara att leka med ;)

     
  • At 2008-10-14 14:48, Blogger -Nena- said…

    Tittar förbi och önskar dig en trevlig fortsättning på tisdagen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter