Kimmietid

oktober 22, 2008

Soldag igen

Tycks vara varannan dag - igår var det ju jättetrist men idag är det soligt och fint igen, skönt!
Sonen och jag tittade på inspelat Prison Break igår och det var spännande som vanligt.

Ikväll kommer särbon, tänkte slänga ihop någon Kycklingwok till middagen, ska passa på att få hjälp att bära ner lite prylar i min överfulla källare också. Har inte blivit av att plocka ner dynor och parasoller och sådant som inte behövs vid denna säsong de stod ivägen i klädkammaren upptäckte jag när jag tryckte in Crosstrainern där igårkväll. Annars blir det nog en rätt lugn och skön kväll.
Får se om jag orkar cykla ut på lunchen för att köpa en present till lördagens värdinna - har relativt nära till en rätt bra presentbutik.

2 Comments:

  • At 2008-10-22 16:50, Anonymous Anonym said…

    Vädret beror på vad jag har på fötterna! Tar jag sandaler så regnar det tar jag höstskor så blir det fint och jag blir vrålvarm om fötterna, vilket gör mig irriterad.
    Men jag gillar inte regn så jag får kanske fortsätta vara varm och irriterad?

    Är det möjligt att jag kan få vara med på presenten till lördagsvärdinnan? Du får pengar senare (du vet varför)

     
  • At 2008-10-23 08:06, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Hade tänkte erbjuda dig att vara med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter