Kimmietid

oktober 19, 2008

Aktiv eftermiddag

Har fortsatt vara aktiv sen jag skrev sist. Nu är alla tårtbottnar bakade och ligger i frysen.
Skönt att ha det gjort. Sedan kom jag slutligen till skott och putsade fönsterna - sist jag nämnde det blev bara ett gjort - det som såg hemskast ut.
Det är nog så att kroppen är trött på att bara ligga och sitta en massa, så det blev ett pass på crosstrainern också - så nu känns det bättre.
Snyter mig fortfarande en del och har hosta men orken börjar definitivt komma tillbaka.

Känner mig redo för en ny arbetsvecka, men den känslan är säkert helt väck när väckarklockan ringer klockan 6,10 imorgon bitti.

Nu ska jag se om jag har något intressant att titta på innan det är dags för sängen.
Godnatt.

1 Comments:

  • At 2008-10-20 08:31, Anonymous Anonym said…

    Skönt att du börjar hämta dig... det brukar kännas bra när man kan börja göra saker igen...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter