Kimmietid

oktober 17, 2008

Fortfarande förkyld

Men det hade jag ju räknat med, fullt så snabbt ger det väl inte med sig.
Har legat nerbäddad fram tills klockan 11 då jag tänkte att jag skulle gå upp en stund för att se om nästäppan kanske släpper lite när man är uppe och rör sig lite istället för att bara ligga.
Det har faktiskt klarnat lite, jag passade på att slänga ihop ännu en tårtbotten till nästa helgs kalas det är ju inte så jobbigt och så har jag satt på lite kaffe - nu är jag trött igen så det blir nog en film idag också.
Särbon kommer hit ikväll - han vågar trots smittorisk - och firar en stund.
Det får bli räkbomb.

Ha en skön fredag!

1 Comments:

  • At 2008-10-17 18:44, Anonymous Anonym said…

    Hoppas du mår bättre snart och ha en skön fredagskväll :)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter