Kimmietid

oktober 25, 2008

Ändrade planer

Särbon och jag körde ut några ärenden och när vi befann oss på en parkeringsplats vid Svågertorp i Malmö så ringde min mobil. Det var väninnan jag skulle till ikväll.
En annan gäst hade blivit sjuk och själv mådde hon inte heller bra så hon undrade om vi kunde ta det en annan kväll och det kändes faktiskt bara skönt.
Det är ju kul att träffa väninnorna såklart men jag är lite småsliten idag och det känns skönt att bara ha en lugn och skön lördag hemma med särbon och sonen.

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa en tidning.

Ha en skön lördag!

1 Comments:

  • At 2008-10-25 18:31, Blogger -Nena- said…

    Skönt att du kan ha det lugnt ikväll även om det är trist när någon blir sjuk och man måste ändra planerna.
    Ha en forstatt trevlig helg.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter