Kimmietid

augusti 11, 2008

Måndag igen

Idag var det riktigt tungt att stiga upp - trots att jag faktiskt lyckades komma i säng i rimlig tid igår. Det var uppehåll också så jag kunde cykla till jobb utan att bli blöt - men nu regnar det.
Bara ett par dagar tills sonen kommer hem, det ska bli skönt att få hem honom men han kommer säkert att börja gräma sig med en gång över att skolan börjar på måndag.
Han tycker inte 9:an låter kul han skulle helst börja gymnasiet på en gång men det går ju inte.
Det är bara att kämpa på.
Jag ser inte själv fram emot höst precis heller, blir trött bara jag tänker på allt mörker.
Man har lätt för att föreställa sig det när det regnar och är dystert ute som det är nu.

3 Comments:

  • At 2008-08-11 11:26, Anonymous Anonym said…

    Ja en vecka sol räcker inte för ett helt års rusk!

     
  • At 2008-08-11 17:13, Anonymous Anonym said…

    Min 13-åriga dotter är nog lite udda för hon längtar tills skolan och träningarna kommer igång igen... vad säger man om det ;)

     
  • At 2008-08-11 17:29, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Lite mer än en vecka har det väl ändå varit...

    Helga: Det är väl bara att vara tacksam för den inställningen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter