Kimmietid

september 20, 2009

Slutet på denna veckan

Inte mycket kvar nu - sonen kom hem från sin pappa och vi har ätit kycklingfilé till middag. Jag hade tänkt grilla men jag är så sjukt trött att jag bara inte orkade. Det blev gott ändå.
Jag har varit så absurt trött idag att jag bara har varit utomhus jättelite och det är synd med tanke på hur fin dag vi har haft men jag var ju ute hela dagen och kvällen igår så det jämnar väl ut sig.
Så är det måndag igen imorgon, har inte lika mycket planer för veckan som kommer som jag hade för den förra men det ska bli lite festligheter med jobb på torsdagkväll.
Så vill jag snart gå och se "Flickan som lekte med elden" men det får i varje fall vänta tills nästa gång sonen är iväg på pappahelg.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter