Kimmietid

september 17, 2009

Dags för skolfoto

Idag är det dags att ta skolfoto på sonens skola, han hade kommit ihåg att ta med en favorittröja hem till pappan så att han kan se lite fin ut på bilden.
Kaffet tog ut sin rätt igår och det tog lång tid innan jag somnade, men det var det värt vi hade ju trevligt. Får försöka komma i säng lite tidigare ikväll - hade tänkt att jag kanske skulle ta itu med att städa mitt sovrum ikväll eftersom hela lördagen går bort från den vanliga städtiden men vi får väl se om jag orkar. Just nu känner jag mest för en tupplur =) men det skulle väl se lite konstigt ut.

4 Comments:

  • At 2009-09-17 16:07, Blogger -Nena- said…

    Jag har redan sett mina barns skolfoto. Johannas fick jag hem i mobilen och Matilda har sitt på studentkortet som de fått.
    Annars brukar man ju inte få dem förrän i oktober någon gång.

    Hoppas du kan somna tidigare i kväll så du får dina timmars sömn för tupplur på jobbet ser nog inte så bra ut... det skulle väl vara bakom kopieringsapparaten i så fall ;)

     
  • At 2009-09-17 18:20, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det var snabba bud där med fotona.
    Det skulle se något ut att ligga där bakom kopieringsapparaten =)

     
  • At 2009-09-17 18:42, Anonymous Annica said…

    Väntar på skolfotot här nu.Det blev taget strax efter de började skolan

     
  • At 2009-09-17 18:53, Blogger Kimmie said…

    Annica: Det är alltid kul att se hur det blir =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter