Kimmietid

september 15, 2009

En sån där natt igen

Har sovit väldigt lite, är supertrött - nästan lite snurrig.
Fint väder är det i varje fall idag igen och det är bara att njuta så länge det är kvar.
Däremot så var det nästan mörkt klockan 20.00 igårkväll och när jag steg upp imorse var det inte heller speciellt ljust - jag längtar verkligen inte efter detta eviga mörker.

Ikväll ska jag förbereda maten jag ska bjuda på imorgon, sonen har valt att sova hos sin pappa på Onsdag-kväll. Han kan gärna vara hemma men han tyckte det var bättre så.
Har kvar av Lasagnen som vi hade i Söndags så den ska vi äta ikväll så behöver jag inte laga flera sorters mat. Hoppas ni har en bra Tisdag =)

4 Comments:

  • At 2009-09-15 11:19, Anonymous Annica said…

    Tungt när man ska jobba inder dagen och vara halvseg pga dålig sömn.
    Hoppas du får sova bättre inatt

     
  • At 2009-09-15 11:41, Blogger Kimmie said…

    Annica: Tack, hoppas också på det.

     
  • At 2009-09-15 14:04, Blogger -Nena- said…

    Ordentlig sömn behöver man för att orka.

    Visst är det tråkigt när man märker att det börjar mörkna tidigare och tidigare.
    Skönt att det är fint på dagarna än så länge.

     
  • At 2009-09-15 14:08, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, sömnen är viktig. Det är härligt att vi har så soliga dagar nu.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter