Kimmietid

september 14, 2009

Veckans första lunchpromenad avklarad =)

Idag var vi 3 personer på promenaden, det var perfekt promenadväder soligt men inte så varmt som det var förra veckan. Riktigt härligt.
Imorgon blir det ingen promenad - då ska vi tjejer åka ut och köpa present som vi ska ha med oss till vår danska väninna som vi ska till på Lördag. Dags för den årliga danmarksträffen är det då. Det blir mycket med väninnor denna veckan - på onsdag ska 2 andra väninnor komma hem till mig på kvällen. Då tänkte jag jag skulle bjuda på ett recept Helga (http://helga1.bloggagratis.se//) haft på sin blogg - Äppelmarinerad fläskfilé - perfekt för då kan jag göra det mesta jobbet kvällen innan. Bara fixa tillbehör och lite sallad när jag kommer hem från jobb den kvällen.

Hoppas ni har en fin Måndag!

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter