Kimmietid

september 13, 2009

Magont

Vaknade klockan 7 av att jag hade ont i magen. Blä, jag som ville sova till 9 idag också. Magonten har gått över men det tog lite tid så jag kunde inte somna om.
Låg i sängen istället och tittade på en film, "Closing the ring" hette den - den var rätt bra faktiskt. Nu har jag precis tagit ett varv med dammsugaren, bara sonens rum kvar och det ska han ta själv - så antagligen kommer vi att snubbla över dammsugaren en stor del utav dagen innan han blir färdig till att göra detta. Ska städa badrummet också sen får det vara bra för idag.

Hoppas ni har en skön söndag.

2 Comments:

  • At 2009-09-13 12:11, Blogger Hossan said…

    Tur att magontet gick över!

    Själv ska jag färga utväxten, bada, diska, laga mat (för veckan), hälsa på mamma, fixa lite till katterna och se efter vad jag kan ha på mig :-) Får väl vara glad om jag får gjort något av ovanstående... Ha ha ha.

    När vi flyttade hemifrån var det väl viktigast att ha en egen lägenhet, möblerna fick man eller köpte på Ikea precis som du sa.

     
  • At 2009-09-13 12:42, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Då har du fullt upp, om en del blir gjort är det väl bra =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter