Kimmietid

september 12, 2009

Härligt med lördag

Att sova till nio är en härlig lyx! När jag stigit upp gick jag och köpte gott färskt bröd till frukosten + en krukväxt som systersonen ska få ihop med sin present ikväll. Så skönt sen att sitta i lugn och ro och läsa tidningen.
Har hunnit med en tur till källaren och hämta upp lite grejer som jag ville passa på att slänga - det fanns en container här igen så jag har varit där och dumpat skräpet också. Om de tar hit container som de sagt i varje fall några gånger om året och jag gör mig av med lite skräp varje gång så kan det kanske bli ordning på mitt källarförråd om en tio år sådär =)

Hoppas ni får en fin lördag!

3 Comments:

  • At 2009-09-12 18:35, Blogger Helga - precious said…

    Jag sov ut till 8 och det var underbart efter flera tidiga morgnar...

     
  • At 2009-09-12 18:46, Blogger -Nena- said…

    Härligt med sovmorgon och sedan gott bröd efter det.

    Skulle också behöva en container eller fler för att bli av med en massa skräp vi samlat på os under åren.

    God fortsättning på lördagen.

     
  • At 2009-09-12 21:40, Blogger Kimmie said…

    Helga: Härligt med lite sovmorgon =)

    Nena: Jo, det är mysigt. Skönt för varje grej man blir av med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter