Kimmietid

september 15, 2009

Bodyshop

Present till lördagen inhandlades på Bodyshop, vi köpte en korg fylld med Hudkräm, bodyscrub, bodybutter, duschtvål, vanlig tvål och lite skrubbhandskar - jättefin blev den. Kvinnan vi ska till älskar färgen rosa så alla produkter gick i rosa, så gick vi och köpte en flaska rosa mousserande vin också. Den presenten blir hon nog glad för =) (det hade jag blivit).

Så ska vi bara beställa fint väder till Lördag också - hon har en supermysig liten helt vindskyddad trädgård där vi oftast brukar kunna sitta i varje fall under dagen.

5 Comments:

  • At 2009-09-15 15:40, Anonymous T said…

    Underbar present, jag hade blivit jätteglad.

     
  • At 2009-09-15 16:03, Anonymous Annica said…

    Åhh ett eget hemmaspa med tillhörande dryck.Snacka om njutningsfull present

     
  • At 2009-09-15 17:55, Blogger Kimmie said…

    T: Hej - Välkommen hit, för jag antar att du är ny här!

    Annica: Precis, lite bortskämd får hon bli för hon ger oss en riktig lyxdag varje gång.

     
  • At 2009-09-15 20:20, Anonymous Hossan said…

    Ha ha ha, jag fick för mig att det var till systersonen.... Fniss.

    Ja detta blir hon helt säkert glad för!!!!

     
  • At 2009-09-15 21:00, Blogger Kimmie said…

    Eehhh, han är i och för sig mån om sitt utseende men färgen rosa är jag rätt tveksam till för hans del =) - dessutom var ju det förra helgen. Är du redan utsliten?

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter