Kimmietid

september 18, 2009

Så var den ljuvliga fredagen här igen

Imorse var det bara 7,5 grader när jag steg upp med klarblå himmel och strålande solsken så är det jätteskönt. Perfekt väder för sonens klass som ska ha orientering på gympan.
Får se om det blir lunchpromenad, vill gärna men eventuellt får jag ingen med mig idag och då är det inte lika kul. Då kan jag lika gärna ta en promenad i helgen istället.
I övrigt idag så ska sonen till sin pappa för helg där. Jag har tvättid ikväll och ska städa något rum till så det finns mindre kvar till helgen.
Imorgon beger jag och 2 vänninor oss till Danmark för att ta oss hem till vår danska väninna där för en heldag tillsammans. Vi brukar träffas runt 14-tiden och sen brukar vi var hemma rätt sent på lördagskvällen eller ibland t.o.m natten. Ska bli jättetrevligt =)
Hoppas ni får en fin fredag.

4 Comments:

  • At 2009-09-18 09:17, Blogger Helga - precious said…

    Det låter som det kommer att bli en rolig helg!!
    Jag är väldigt nära Danmark just nu på morgonen ( i Helsingborg)

     
  • At 2009-09-18 09:46, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det blir det säkert! Då är du inte långt borta - vi ska till Dragör.

     
  • At 2009-09-18 12:20, Anonymous Pisan said…

    Låter kul. Ni kommer säkert ha det hur trevligt som helst. Önskar dig en fin helg! Kram!! :-)

     
  • At 2009-09-18 12:57, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Brukar alltid bli kul - hoppas du får en härlig helg också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter