Kimmietid

september 17, 2009

När man kommer hem piggnar man till =)

Kanske för att jag sprungit runt och sysslat med lite av varje under kvällen.
Mitt sovrum har blivit städat och renbäddat. Jag har fixat lite mat till oss och vi har ätit. Skulle egentligen gå och hämta ett bokpaket också men det orkar jag inte - det kan jag fixa imorgon - Camilla Läckbergs nya ligger och väntar på mig.
Har tjatat lite på sonen som ska renbädda i sitt rum, ta in sin cykel från gården, packa pappahelgsväska och plocka fram gympakläder till imorgon - oj, vad han fick mycket att göra =). Snart ska jag och sonen nog fuska med en bit dajmtårta - det blev rätt mycket över igår.
Imorgon är det härliga fredag!

2 Comments:

  • At 2009-09-17 20:42, Blogger -Nena- said…

    Då har vi tjatatom ungefär samma saker du och jag.
    Renbäddningen och gympakassen, ingen pappaväska men dock packning till husvagnen.
    Någon cykel behöver dottern inte ta in men så får hon ingen dajmtårta heller ;)

    Ja imorgon är det fredag.

     
  • At 2009-09-17 20:49, Blogger Kimmie said…

    Nena: Nog vanligt förekommande i tonårshem =) - nu har han faktiskt gjort alltihop.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter