Kimmietid

augusti 18, 2009

Sömnlös

Så har det varit en sån där jobbig natt igen - vaknade 4,37 och har sedan legat vaken, jag avskyr sådana nätter! Denna dagen kommer att bli lång och ikväll ska vi på kalas.
Kalaset blir säkert trevligt oavsett och så blir vi bjudna på mat så jag slipper laga middag - inte så dumt. Vi blir hämtade lite efter 17 av min svåger så får vi åka med honom hem till min systerson som är födelsegrisen, han ska visst bjuda på Tacos och det är alltid gott.
Man kan undra vad hans 85-åriga farmor kommer att tycka om det men vem vet hon kanske gillar det =).

Men nu ska jag ta mig igenom dagen utan att somna vid skrivbordet.
Ha en fin Tisdag.

6 Comments:

  • At 2009-08-18 08:53, Blogger Hossan said…

    Hoppas att det blir en bra dag trots sömnbrist och att det är TISDAG!

     
  • At 2009-08-18 08:54, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Tack för det - detsamma till dig!

     
  • At 2009-08-18 09:29, Blogger Helga - precious said…

    Så blir det ofta när man har mycket nytt att fundera på som sonen skolstart t ex. Hoppas ni får trevligt på festen ändå...

     
  • At 2009-08-18 09:42, Blogger Kimmie said…

    Helga: Tyckte inte att jag direkt hade så mycket att fundera på men det gick bara inte att somna om, sover väl desto bättre inatt. Kalaset blir säkert trevligt.

     
  • At 2009-08-18 10:16, Blogger -Nena- said…

    Jobbigt när man inte får sova och man måste upp på morgonen.

    Skönt att slippa laga mat och taccos är ju som sagt gott.
    Spännande att höra vad hans farmor tyckte ;)

     
  • At 2009-08-18 10:50, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, hon (deras farmor) kan ha lite bestämda åsikter om saker så hon kommer säkert att säga vad hon tycker =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter