Kimmietid

augusti 17, 2009

Det är Måndag, det är skolstart

Känns lite otroligt att det redan är slut på sommarlovet - samtidigt känns det spännande.
Sonen har nu gett sig iväg till uppropet på nya skolan, han var minst sagt seg när han skulle upp.
Han hade ställt klockan på 7,30 och det är samma tid som jag sticker hemifrån - jag höll på att ta på mina skor när jag hör ett evigt tutande inne på rummet utan någon reaktion så jag fick gå in till honom då började han precis reagera, alltså något trött =)
Ska bli kul att höra sedan idag vad han har tyckt - vi har varit där på besök men idag får han nog veta vilka som kommer att bli hans klasskamrater framöver. Det är en mindre skola än vad han är van vid så det blir nog lite annorlunda.

På jobb så är nästan alla tillbaka idag också så nu känns det verkligen att det är slutet på sommaren.

Ha en fin Måndag!

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter