Kimmietid

augusti 16, 2009

Söndag

Känns som om klockan borde vara mer för vi har hunnit med rätt mycket tycker jag. Sonen hade ställt klockan på nio idag för att kunna komma i säng i någorlunda tid ikväll förhoppningsvis.
Sedan har jag skurit upp och lagt Entrecote i marinad som vi ska grilla ikväll, mums! Jag har slagit in presenten till systersonen som vi ska hem till på Tisdagkväll. När sedan både jag och sonen ätit frukost så gick vi tillsammans och handlade - han är nu så stor att det är dags att börja raka sig =) så vi var och tittade på och inhandlade rakgrejer sedan körde han sin första riktiga rakning och blev mycket nöjd med att (som han säger) de skitlöjliga fjunen på överläppen är borta =)
Efter det så blev det en timmes promenad tillsammans - lite klibbigt varmt var det allt men skönt att röra på sig. Är så nöjd med mina nya promenadskor!

Nu har jag just gjort det tråkiga jobbet av att stryka tvätten - klockan är bara ett och nu kan jag ta det lugnt - skönt!

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter