Kimmietid

juli 15, 2009

Ny blus och Lemonade

Så var vi precis mitt i min semester, hälften kvar =).
Konstigt att det kan vara så skönt att faktiskt inte göra något speciellt. Men det är väl så skönt just för att det är tidsbegränsat. Hade inte njutit om jag inte hade haft jobbet att gå tillbaka till sedan.

Idag har jag varit ute och cyklat i hettan, det är klibbigt varmt idag över 26 grader i skuggan - föreslog till sonen att vi kunde sticka iväg och ta ett dopp men han ville hellre vara med kompisar så då struntade vi i det.
Har varit på KappAhl och tittat, behöver några nya blusar/tunikor att bl.a ha på jobb - hittade en som jag gillade så den åker nog på ikväll också.
Ska ju ut med Hossan och väninnan L ikväll och ta ett par öl på stan.
Sen håller jag på att koka Amerikansk Lemonade också, sockerlagen står och svalnar för att sedan blandas med pressad citron, det finns inget som svalkar så gott som Lemonade när det är riktigt varmt.

2 Comments:

  • At 2009-07-15 18:00, Anonymous Annica said…

    Nu låter det som jag vill ha receptet på den saften också..Fast kanske jag hittar det genom google förståss.
    Lät riktigt gott. Hoppas ni får en kul kväll

     
  • At 2009-07-15 19:51, Blogger Kimmie said…

    Annica: Det är superlätt. Recept kommer.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter