Kimmietid

juli 11, 2009

De hade rätt!

Jag har under några måndagar spelat in Beck-filmerna som visats på fyran eftersom alla bara tjatar om hur oerhört bra de är och jag har aldrig sett någon.
Nu har jag - och de hade rätt! Jag brukar inte gilla svenska deckare/thrillers så jag har aldrig brytt mig att titta. Nu är jag glad att jag har ett par kvar på DVD/Hårddisken som jag kan titta på.
Jag har sett Hämndens pris och tyckte att den var så bra att jag suttit och redigerat bort all reklam och bränt den på en DVD. Tror det blir en till idag =)

4 Comments:

  • At 2009-07-11 16:37, Blogger -Nena- said…

    Åh jag önskar att jag hade några jag inte sett.
    Jag är en stor fan av Beck-filmerna.

     
  • At 2009-07-11 17:58, Blogger Kimmie said…

    Nena: Uppenbarligen har jag verkligen missat något. Men så har jag det nu istället =)

     
  • At 2009-07-11 23:13, Anonymous Annica said…

    Älskar Beckfilmerna.Har några på DVd trots jag sett dem kan jag se dem igen

     
  • At 2009-07-11 23:15, Blogger Kimmie said…

    Annica: Är nästan lite glad att jag inte har lyssnat, nu har jag alla se fram emot =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter