Kimmietid

juli 14, 2009

Het promenad

Sonen och jag var ute och gick en promenad före maten och jösses vad varmt det var -
tur att vi hade bestämt oss för lätt middag. Vi har ätit Kycklingchorizos med sallad till. Precis lagom i värmen. Så har jag köpt lite jordgubbar att festa på senare ikväll.

Sonens sängram levererades som den skulle, fick tiden mellan 9.00 - 12.00 och ställde därför väckarklockan på 8,55 - tänkte att ifall de är tidiga så har jag i varje fall tid att dra på mig några kläder.
Förra gången så kom leveransen 9,15 eller något sådant så jag ville vara beredd.
Han dök upp klockan 11.50 så jag hade nog kunnat sova lite längre =)

2 Comments:

  • At 2009-07-15 10:15, Anonymous Hossan said…

    Rätt störigt att gå och vänta. De borde kunna sätta lite mindre tidsmarginaler. Nu är det bara madrassen som fattas.

     
  • At 2009-07-15 10:43, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ja, bara en gång till att vänta =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter