Kimmietid

juli 14, 2009

Entré

Så har jag äntligen varit och kollat in det nya enorma shopping-centret Entré.
Det var mycket mer än bara shopping - flera biografer och bowlinghall och allt möjligt annat finns där också. På fullaste allvar var det så stort att jag gick vilse =) jag sprang och yrade hur länge som helst innan jag hittat tillbaks till den ingång som jag kommit in genom. Ville ju helst komma ut där min cykel var.
Nu har jag sett det. På vägen tillbaka blev det ett besök på Netto, ibland har de en del drycker som inte finns överallt + lite roliga onyttigheter.
De säljer också riktigt stinkande vällagrad dansk ost - och det älskar jag!
Sonen hatat doften så jag får packa in den i låda på låda med flera påsar omkring =)

Sonen har kul med kompis och jag har njutit på uteplatsen, nu börjar där bli för varmt för mig tror jag.

Ha en skön dag!

2 Comments:

  • At 2009-07-14 19:11, Anonymous Hossan said…

    Jag har inte varit där än, inte så glad för varuhus... :-)

     
  • At 2009-07-14 20:26, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Inte varuhus precis, mer som en Amerikansk Mall. Tyckte det var väldigt fräscht och jag hittade några butiker som inte finns i alla. Det var någon tysk skoaffär som nog var rätt billig, någon New York Style klädesaffär som nog sonen skulle gilla och lite till.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter