Kimmietid

juli 13, 2009

Lite fotvård

Har just ägnat mig åt fotbad, suttit med fil,sax och fotkräm och fixat lite.
Känns alltid lika skönt när man precis gjort det.
Har redan hämtat min reparerade cykel också - fick ett SMS (modern verkstad) att den var klar och eftersom jag skulle promenera dit och hämta den så tänkte jag att jag gör det på en gång, man vet aldrig hurdant väder vi har imorgon.
Har njutit på uteplatsen en stund också sen blev det molnigt så då gick jag in.

Så fick vi ett samtal - imorgon kommer sonens sängram, tyvärr dröjer madrassen så han kan inte börja sova i den. Så nu får vi snart börja fundera på att sätta in annons på hans gamla säng. Känns som det har varit lite mycket sådant nu men skönt att få gjort så mycket som möjligt medan semestern pågår.
 
Hit Counter
Free Counter