Kimmietid

maj 22, 2009

Torgfyndat

Sonen och jag gick tillsammans ut på en promenad på ca 60 minuter. Skönt!
Sedan hamnade han framför datorn och jag tog fram cykeln och begav mig till Asian Market på Möllevångstorget där jag köpte några påsar utav såsen jag var ute efter - tyckte först det hade blivit hemskt dyrt sedan sist men sen insåg jag att påsarna var dubbelt så stora =)

Gick en runda på torget också mitt i torghandeln, så mysigt. Förr bodde jag nära torget och brukade då köpa all frukt och alla grönsaker där - det blir inte så ofta nu. Men jag lyckades få med mig en liter jordgubbar och en bukett gula rosor, sammanlagt pris 30,- inte prutbart direkt.

Så nu har jag en vas med fina rosor stående i vardagsrummet, inte så ofta man köper en bukett till sig själv men varför inte?
 
Hit Counter
Free Counter