Kimmietid

maj 21, 2009

Promenad och plantering

Så härligt med ledig tid och det fina vädret! Nu har jag varit iväg på 1 timmes rask promenad. Det är lite klibbig värme ute så jag var rent svettig när jag kom hem igen så rakt in i duschen blev det. Sen har jag varit och handlat lite till kvällens middag och passade på att köpa lite växter också som jag nu planterat på uteplatsen - så rensade jag bort lite ogräs också och torkade av utemöblerna, nu kan jag slå mig ner där ute med boken sen om jag känner för det.

4 Comments:

  • At 2009-05-21 17:48, Anonymous Hossan said…

    Skönt att det gick bra på festen i onsdags! Du har hunnit med massor som vanligt. Jag har svarat på ditt mail.
    Vi hörs och ses!

     
  • At 2009-05-21 19:20, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Yep, det var trevligt!

     
  • At 2009-05-21 21:50, Blogger -Nena- said…

    Lite klibbigt var det i eftermiddag här också.
    Mycket du hunnit med idag.

     
  • At 2009-05-21 22:28, Blogger Kimmie said…

    Nena: Inte så mycket som det låter uteplatsen och rabatterna är ju inte så jättestora. Den är ca 5 x 3,5 meter.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter