Kimmietid

maj 21, 2009

Ännu en härlig morgon

Solsken och fågelkvitter och jag har sovit länge idag också. Grillfesten igår var trevlig. God mat och trevligt sällskap. Jag hamnade helt rätt när vi satte oss och skrattade hela kvällen. (Slapp sitta i närheten av f.d särbon också så det var skönt)
Strålande väder hade vi också, satt i uterum med öppna dörrar.

Kom hem ca vid midnatt och det var rätt lagom. Nu kokar jag ägg och kaffet puttrar - ska ha mig lite frukost och vid 10,30 har jag lovat väcka sonen eftersom en kompis till honom visst skulle dyka upp vid 11-tiden.

2 Comments:

  • At 2009-05-21 12:01, Blogger -Nena- said…

    Trevligt att det var så bra igår och att vädret var på er sida.

    Ha en bra dag

     
  • At 2009-05-21 12:13, Blogger Kimmie said…

    Nena: Fint väder gör stor skillnad när det är grillparty! Ha en skön dag du med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter