Kimmietid

maj 18, 2009

Måndag igen

Så var jag tillbaka på kontoret men denna veckan blir ju extremt kort (den blir förstås 7 dagar som alltid men arbetsveckan blir kort).

Det var skönt att få hem sonen igår kväll, att äta middag ihop och så satt vi och snackade och tittade lite på TV tillsammans. Så fick han kolla igenom vad jag lagt fram som ska med på resan och han fick lägga till lite som han tyckte. Ipoden är väldigt viktig =).
Idag ses vi bara en liten stund när jag kommer hem, jag ska slänga ihop baguetten ville inte göra det imorse - den får ligga länge nog ändå. Sen hämtar hans pappa honom hos oss en liten stund efter att jag kommit hem.
Men först ska det jobbas lite.

Ha en skön måndag.

7 Comments:

  • At 2009-05-18 10:42, Anonymous Pisan said…

    Förstår att du tycker om att få hem sonen. Det är samma här, jag mår som bäst när jag har barnen hos mig :-)
    Ha en fin måndag!! KRAMISAR!!!

     
  • At 2009-05-18 10:56, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Ja, det känns mer rätt när man har barnet/barnen hemma.

     
  • At 2009-05-18 11:09, Blogger -Nena- said…

    Skönt att ni hinner ses en stund om än liten innan han ska iväg igen.

     
  • At 2009-05-18 11:37, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jag är kanske lite löjlig men jag trivs bäst med honom hemma =)

     
  • At 2009-05-18 17:12, Blogger -Nena- said…

    Nej nej absolut inte löjlig. Jag är likadan jag. Tycker det är otroligt jobbigt när J är på scoutläger t.ex

     
  • At 2009-05-18 20:35, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack, då är det inte bara jag =)

     
  • At 2009-05-19 08:55, Blogger Helga - precious said…

    Jag har ingen arbetsvecka alls efetrsom jag unnat mig lite extra ledigt!

    Hoppas allt går bra för sonen :)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter