Kimmietid

maj 21, 2009

Åska igen...

Fast den här gången var det inte alls lika illa. Det känns inte lika skrämmande när man är vaken heller, hatar att vakna till att brakar loss. Det varade bara en liten stund också så det var bättre - tyckte att det var lite tryckande varmt innan idag så det var väl lite på gång.

Kvällens middag blev en rejäl Tonfisksallad, sonen har plötsligt fått för sig att det är gott med sallad !!!??? Blandade i rikligt med tonfisk, kokt ägg, majs och massa andra grönsaker sen fick han ta några smörgåsar till annars hade det inte varit mättande nog för honom. Jag trodde nog aldrig att den dagen skulle komma då min tonårsson frågade om vi inte kunde ha sallad till middag =)
Jag tycker det är toppen för jag gillar sallader. Han börjar bli lite vuxen och uppskatta andra smaker än förr.

Jag har lite semesterkänsla nu, det är bara torsdag och 3 lediga dagar till =) är hur pigg som helst nu och kommer antagligen att stanna uppe ett bra tag till.

2 Comments:

  • At 2009-05-21 21:53, Blogger -Nena- said…

    Undrar om jag nådonsin får uppleva att mina barn frågar efter sallad.
    Sallad till maten ok men jag tror inte de vill ha sallad som mat ;)

    Härligt med semesterkänsla, hoppas det blir semesterväder också.

     
  • At 2009-05-21 22:25, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det var en väldigt matig sallad - han hade fått det hos en kompis och upptäckt att det var ju gott det här. Men jag blev rätt förvånad =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter