Kimmietid

maj 23, 2009

Jag lullar runt

Det snurrar mycket i huvudet pga vad som hänt i Hossans familj - det är så jobbigt när man är mitt uppe i det där, kanske ännu jobbigare för dem eftersom mamman också är sjuk. De har mycket jobb framför sig.

Har inte blivit så många knop idag, har legat och tittat på en film mitt på dagen.
Det blev "Vicky Christina Barcelona" en Woody Allen film. Så har jag rivit ut och sorterat igenom ett par hyllor i en garderob, vad man sparar på gammalt skräp - nu blev det ordning och bara de tröjor och t-shirts jag faktiskt använder blev kvar resten åkte i en sopsäck.
Har lagt Kycklingfilé i marinad, får se hur vädret ser ut ikväll om det går att grilla annars får jag steka dem på spisen. Det blir säkert bra vilket som.

Hade också en hel hög med gamla papper som jag inte bara velat slänga eftersom bank-kontonummer och liknande uppgifter fanns på dem och nu blev jag äntligen färdig att plocka upp dokumentförstöraren jag köpte för säkert ett år sedan och fick strimlat dessa papper, känns tryggare att slänga dem då.
 
Hit Counter
Free Counter