Kimmietid

mars 18, 2009

Vad heter toaletten?

Lite konstig fråga eller hur? Jag har via mail anmält till min vaktmästare att toasitsen (alltså plastringen) gått sönder vid fästena och det har gått ett par dagar. Idag ringde han och undrade vad min toalett heter, det var alltså så att han kunde köpa med sig en ny sits när han ska komma. Inte sjutton vet jag - så på lunchen ska jag cykla hem och och kolla så kan jag ringa honom sen och berätta. Känns som ett annorlunda lunchärende att åka hem och se vad det står på toaletten.

Idag har vi jättefint vårväder här i Malmö, blåsten har tack och lov lugnat sig också.

7 Comments:

  • At 2009-03-18 14:14, Blogger -Nena- said…

    Har inte toaletten presenterat sig för dig ;)

    Ja det var ju en märklig fråga, jag har ingen aning om vad vår toalett heter heller, kanske man skulle kolla men å andra sidan så har jag ingen vaktmästare att ringa, bara maken och han vet nog vad den heter *fniss*

    Jag hoppas att vårvädret håller i sig nu.

     
  • At 2009-03-18 14:21, Anonymous Anonym said…

    Haha ja det kan man kalla annorlunda. Jag tror din toa heter IDO jag utan att ha sett den

     
  • At 2009-03-18 15:42, Blogger Kimmie said…

    Nena: Nä, den är lite oartig.

    Annica: Du har rätt!

     
  • At 2009-03-18 17:05, Anonymous Anonym said…

    Ja, det var ett annorlunda lunchärende :-) Vad bra att det slutat blåsa, här blåser det inte speciellt mycket nu heller.

     
  • At 2009-03-18 18:33, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Skönt att det lugnat sig hos er också.

     
  • At 2009-03-19 06:45, Blogger Hossan said…

    Jag trodde alla toaletter hette Ulrik - nejvisst det var ju han som brukade besöka toaletten....

     
  • At 2009-03-19 08:01, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ha Ha Ha

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter