Kimmietid

mars 18, 2009

En låt i min smak

Jag gillar rockmusik, var väldigt svag för pudelrocken på 80-talet.
Jag älskade (gör fortfarande) Bon Jovi, Kizz och liknande grupper.
Jag gillade verkligen när Lordi var med i Melodifestivalen och röstade på dem.
De senaste dagarna har jag sett reklamen för Robinson som börjar på TV i helgen - jag tyckte att låten i reklamen var så sjukt bra - sonen visste inte vad det var, han vet annars alltid sånt - efter en stunds googlande visade det sig var en svensk grupp - Dead by April (hemskt namn) låten heter, Losing You. Känner mig som en tonåring igen nu när jag lyssnat på den ca 10 gånger och sonen säger -Amen Mamma nu får du ge dig!
Kolla denna länk http://www.youtube.com/watch?v=IoIpxkWzcLM

2 Comments:

  • At 2009-03-19 06:51, Blogger Hossan said…

    Godmorgon!

    Vi har rätt lika musiksmak. Jag skulle nog inte lyssnat på denna klockan 6 på morgonen och med huvudvärk :-)

     
  • At 2009-03-19 08:13, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Fniss! Det var inte meningen att göra din huvudvärk värre, kanske ska skriva en varningstext att den är lite högljudd.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter