Kimmietid

oktober 30, 2008

Snart dags att tänka på julklappar!

Sonens riktiga födelsedag är i nästa vecka, men då blir det bara jag, han och hans pappa och något gott att äta + ett par småpresenter eftersom han redan fått den stora.
När den födelsedagen är avklarad så brukar jag börja fundera på julen lite smått.

Jag har ju tänkt ut vad min syster ska få, en tidningskorg i konstläder som jag visat bild på här innan. Utöver det så har jag inte mycket ideér.
Inte ens sonen har speciellt många önskemål - han har nämnt nån säsong av en komediserie som han samlar på DVD, men det var ju bara en liten grej. Det dyker säkert upp några spel eller något som han vill ha när det närmar sig.

Om en månad är det dags för att sätta upp adventsljusstakarna!

1 Comments:

  • At 2008-10-30 10:57, Anonymous Anonym said…

    Ja snart är det dags. Här hemma är det ingen som vet vad de önskar sig. Lilla dottern brukar leta fram sin önskelista från födelsedagen och ta det som hon inte fick då.
    /Nena

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter