Kimmietid

oktober 28, 2008

Lite rörig kväll

Har lagat gulaschgryta tills imorgon - den ska stå på spisen i 1 ½ timme så det blir lite mycket om man ska ha den samma kväll. Sedan skulle sonen hämta en grej hos sin pappa och stack iväg, han ringde efter 15 minuter - punktering igen. Så det tog ett tag innan han kom tillbaka hem.
Han fick tacorester till middag och jag hade några andra rester till mig.
Så har jag strukit finkläder till sonen som vi ska köra bort och lämna hos hans pappa imorgon när särbon är här. Sonen har pappahelg nästa helg men vi ska låna honom på lördagskvällen för att gå ut på lite festligheter. Han ville vara riktigt stilig och ha skjorta och kavaj och då är det bäst att vi lämnar det så det inte blir nertryckt i en bag när han ska sticka iväg på fredag.
Nu har sonen och jag tittat på inspelade Prison Break från igår.

Just nu pågår Rosa Bandet galan på TV - jag har precis ringt in och skänkt 100,- det är bara en liten summa men många bäckar små.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter