Kimmietid

september 01, 2006

Fredagkväll

Ytterligare 4 maskiner tvättade - gud vad vi kan fylla tvättkorgen.
2 rum städade och det känns skönt, och så har jag tillgång till den bra datorn på kvällstid - sonen är alltså hos Pappa.
Ser fram emot morgondagen och har ju nu flera nyinköpta plagg så jag vet att jag har något som jag gillar att ta på mig imorgon.
Vad kul det ska bli! Ska iväg vid 13-tiden så då ska jag förhoppningsvis hinna både sova ut och städa vardagsrum och badrum också innan jag ska iväg.

2 Comments:

  • At 2006-09-01 20:40, Anonymous Anonym said…

    Ha det riktigt NICE!!!

     
  • At 2006-09-01 23:41, Anonymous Anonym said…

    Ja, det där med tvätt känner jag igen. Jag har en förmåga att vänta alldeles för länge med att tvätta, och till sist blir det stora berg.=)

    Tack för din kommentar på min blogg!

    Jag tycker oxå dagmammorna ska vara kvar! Min dotter gick hos dagmamma och hon trivdes jättebra.

    Ha det gott!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter