Kimmietid

augusti 30, 2006

Jag klarade mig med torra fötter

Var ute på lunchen som vanligt - molnen hänger tunga så jag vågade inte promenera för jag orkar inte bära runt hela regnstället så det blev cykeltur istället. Fick fixat present till ännu en kusin till sonen som fyller 20 år om någon vecka. Den huvudsakliga presenten är fixad ska bara hitta någon kulgrej också. Har rykte om mig att hitta på kluriga presenter och den jag köpte var alldeles för ordentlig (men han hade önskat sig det) så jag får väl se vad jag kan hitta på.

2 Comments:

  • At 2006-08-30 14:09, Anonymous Anonym said…

    Ja du är en bra presentfixare, precis som med allt annat du gör :)

    Skönt att du slapp bli nerregnad idag med

     
  • At 2006-08-30 14:18, Blogger Kimmie said…

    Så...så...jag kan ju får storhetsvansinne....

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter