Kimmietid

augusti 30, 2006

Otäckt

På vägen till jobb korsar jag en rejält trafikerad väg och igår eftermiddag när jag skulle hem så såg jag att på en refug satt en Nalle, när jag kom i morse var Nallen där och också en lykta med ett tänt ljus och massor av blommor. Något hemskt måste ha hänt där väldigt nyligen, har inte sett något i tidningarna men ibland orkar man inte ta in allt elände när man läser morgontidningen så jag kan ha missat det. Det ger en otäck känsla i vilket fall som helst.

2 Comments:

  • At 2006-08-30 11:34, Anonymous Anonym said…

    Ja usch! :'(

     
  • At 2006-08-30 15:51, Anonymous Anonym said…

    Usch vad jobbigt.
    När det är en nalle där kan man ju nästan ana att det är ett barn inblandat i det hemska :`(

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter