Kimmietid

augusti 29, 2006

Vatten - stan är full av vatten

Naturligtvis har jag blivit genomblöt igen......
Tänkte sticka ut på lunchen för att se om de byxor jag inhandlade i helgen kanske fanns i någon annan färg eftersom jag gillade dem så väldigt mycket. Dum idé.....
Jag kom en liten bit på väg och då öppnar sig himlen. Så jag cyklar hem istället byter om och fixar lite hemma, sedan regnar det bara lite så då tar jag på mig en regncape och sticker tillbaks mot jobb. Himlen öppnar sig då ännu värre, det kom lika mycket vatten nerifrån som uppifrån.
Så nu sitter jag här barfota och med byxor som sitter fast på kroppen.
Har det inte regnat nog nu!!!!!

1 Comments:

  • At 2006-08-29 14:58, Anonymous Anonym said…

    Du måste hålla dig inomhus så regnar det inte!

    Inte skönt med blöta kläder och många timmars arbete kvar. :(

    Kanske idé att ha reserv på jobb?

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter