Kimmietid

augusti 25, 2006

Fredag - vad skönt

Så var det fredag igen - veckan har gått snabbt men det är ändå alltid skönt.
Det blir ett besök till på festivalen ikväll eftersom vädret är fint.

Sedan skall det ju shoppas lite i helgen + att en av sonens kusiner fyller år och ska ha lite kalas på Söndag.

Har börjat på ny bok - Mossviksfruarna - Av Emma Hamberg.
Stor skillnad mot boken jag läste sist men det kan vara skönt med något lättsamt också. Ska nog ladda med lite fler nya böcker när vi är och shoppar i helgen också har bara läst en av Camilla Läckbergs böcker och den var jättebra så jag tror jag vill ha resten också + att Åsa Larsson också kommit med en ny bok. Verkar som om jag bara läser kvinnliga författare men så är det faktiskt inte har bara blivit så just nu.
Jag fick presentkort till en bokhandel när jag fyllde år i somras och de har jag fått en plötslig lust att förbrukar nu.
 
Hit Counter
Free Counter