Kimmietid

augusti 24, 2006

Vilken härlig dag

Solen strålar från en klarblå himmel - aahhh vad skönt.
Det blev inget grillande igår - då sken inte solen - ca 1 dm vatten på uteplatsen det regnade som om någon öppnat en kran helt otroligt.

Fick goda nyheter från Hossan på www.kommandedagar.sprayblog.se
hon fick jobbet som hon hoppats så på, verkligen jättekul för henne.
Ett stort GRATTIS till dig!

Idag är jag jättetrött - det får bli mycket kaffe - jag hade tusen småsaker som skulle fixas igårkväll och så fort jag var klar med en grej som kom jag på flera till. Klockan sprang iväg och sedan vaknade jag klockan 5 i morse av att jag hade ont i magen. Magen mår bättre nu men jag är sömnig.

1 Comments:

  • At 2006-08-24 09:07, Anonymous Anonym said…

    TACK!
    Ja, jag är verkligen riktigt glad idag!!!

    Och vilket underbart väder det är - känns som om sommaren kom tillbaka för en stund för min skull ;)

    Hoppas att du piggnar till med kaffeintaget och att magen håller sig i schack!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter