Kimmietid

augusti 30, 2006

Kvällens Middag - Test av nytt recept

Behöver förnya mig, lätt att fastna i samma gamla recept.
Ikväll ska jag testa något nytt som jag hittade på internet och som fått godkänt av sonen om jag bara plockade bort oliverna.
Jag struntar alltså i att stoppa i oliver redan från början då istället.

Det ska bli Cabanoss och pastagratäng, tyckte det lät gott med en sås gjort på en mix av tomatsås, lätt creme fraiche och mozzarella ost.

Vi är tokiga i pasta båda jag, sonen och särbon.

2 Comments:

  • At 2006-08-30 15:28, Blogger Vanja said…

    Ja det lät gott faktiskt :) Prova även att koka rödbetor i 1 timme, skiva dem och gratinera i ugn under ett gudomligt getosttäcke... mmmm.

     
  • At 2006-08-30 15:33, Blogger Kimmie said…

    Tack Vanja det lät inte dumt det heller. Jag älskar getost.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter