Kimmietid

september 01, 2006

Det blev inte så mycket gjort

Gjorde en liten lista över vad jag hade tänkte mig att jag skulle få gjort igår kväll. Nu blev det inte så mycket. Sonen skulle tränat men kom hem för sent från skolan för att hinna dit, sjuorna blev kallade till något plötsligt ordningsregel-möte. Så då tog han hem en kompis och jag som har planeringsdille fick kasta om alla planer. Det som blev gjort var att jag tvättade 4 maskiner tvätt, städade fågelburen och sorterade lite papper som samlats i en hög. Så med andra ord får jag ta ett rejält tag ikväll istället.

2 Comments:

  • At 2006-09-01 08:52, Anonymous Anonym said…

    Men du slipper tvätta de 4 maskinerna och städa fågelburen ikväll. Jag tyckte det lät som du fick gjort en hel del ändå :)

     
  • At 2006-09-01 13:33, Anonymous Anonym said…

    Men att ha sorterat papper, tvättat 4 maskiner och städat fågelburen är inte fy skam.
    det slipper du ju som redan sagt i kväll ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter