Kimmietid

september 01, 2006

Choklad

Glömde ta med mig min lunch idag, men jag kom på det redan på väg till jobb så jag stannade till vid en mack och köpte en baguette med köttbullar..
Då såg jag att de hade det nya Marabou chokladet som jag velat testa sedan jag läste om det på Mamselamsens blogg men som jag inte har lyckats få tag i, i Malmö säljs det tydligen bara på Statoil mackar nu i början.
Jag var ju då tvungen att köpa det också och nu har jag tagit en liten smakbit om och om igen....... Det är vansinnigt gott. Marabou Dajm.
Jag behöver inte fler onyttigheter att falla för.....Mums!

3 Comments:

  • At 2006-09-01 18:25, Anonymous Anonym said…

    Ja gsåg det på Netto härromdagen, men lyckades undvika att köpa det. Köpte annat godis - så nyttig var jag inte!

     
  • At 2006-09-01 19:35, Anonymous Anonym said…

    Marabou Dajm det har jag inte testat, visste inte ens att det fanns. Jag är i och för sig inte så glad i choklad men jag ska se om jag kan hitta det för stora dottern gillar choklad och speciellt Dajm.

    Ha en skön helg och ha trevligt i Danmark

     
  • At 2006-09-01 19:55, Blogger Kimmie said…

    Tackar till Hossan och Nena för era trevliga hälsningar, hoppas att ni också får en toppenhelg.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter