Kimmietid

november 24, 2013

Julafton om en månad

24 november och exakt en månad till julafton, har släpat upp ljusstakarna från källaren idag så att jag kan kolla under veckan att allt fungerar innan söndag.
Alla ljuskedjor har blivit uppsatta på vår gård så det lyser så fint där ute.
Har faktiskt köpt några julklappar också så jag är på gång =). Julen ska firas här hemma i år så det mycket fixande den närmsta månaden, tur att jag gillar julen!

Imorgon är det dags för min matlagningskurs igen ska bli kul, undrar vad för spännande mat vi ska laga då.


4 Comments:

  • At 2013-11-25 10:41, Anonymous oskrivnablad said…

    Nu går det verkligen fort :-) Här ska det hinnas med en födelsedag för lillskrutten och det samtidigt som det ska pyntas för advent osv. Men jag gillar det :-)

     
  • At 2013-11-26 09:18, Anonymous Helga said…

    Ja jag ska också leta grejer idag o imorgon eftersom jag jobbar under helgen. Lite julklappar har jag också köpt. Vi firar jul i Uppsala med dottern o hennes tyske pojkvän men sonen åker till Hong Kong.

     
  • At 2013-11-29 03:52, Blogger -Nena- said…

    Kul med matlagningskurs!

    Önskar dig en skön helg och mysig advent!

     
  • At 2013-12-26 00:36, Blogger -Nena- said…

    Tittar in för att önska god fortsättning.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter