Kimmietid

april 21, 2012

17,4 grader på uteplatsen

UNDERBART! Snart ska det grillas, fläskkarré blir det idag och lite baconlindad Halloumi också - det är ju så gott =). Har ägnat dagen åt att hälsa på vän på sjukhus(ligger där efter en operation) har varit runt i en del butiker och sedan tränat. Hade bestämt mig för att hoppa över träningen men jag tvingade mig och det kändes såklart jätteskönt efteråt. Hade planerat att ta upp utemöblerna idag men det har inte blivit av, det var grått och lite småregnigt tidigare idag så då tänkte jag att det får vänta. Vi får väl se imorgon kanske. Gillar att ha sonens hjälp till det så vi kan bära och skruva tillsammans =).

2 Comments:

  • At 2012-04-21 18:10, Anonymous oskrivnablad said…

    Åh vad härligt det lät :-)Vi har inte fått till någon grillpremiär än, men det får det bli så fort som möjligt kände jag nu.

     
  • At 2012-04-21 19:02, Blogger Kimmie said…

    Oskrivna blad: Man njuter totalt så här i början =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter