Kimmietid

april 09, 2012

Så skönt det är

Vi har verkligen njutit av denna påskledighet - njuter fortfarande =).
Jag hade gärna kunnat vara ledig en vecka till men är trots allt nöjd med detta, fler helgdagar är ju på gång. I går var jag och sonen hos min syster och hennes familj i deras stuga - god mat och trevligt sällskap, och solen tittade fram lite också.
På vägen hem därifrån fick jag punktering och det var ju mindre kul men det var på framhjulet och sonen har lovat fixa det till mig idag.

Hoppas ni haft en skön påsk!

4 Comments:

  • At 2012-04-09 18:12, Anonymous Helga said…

    Javisst är det skönt med en paus! Jag har också varit ledig men började jobba idag. Jobbigt med punkteringen men skönt att du har en så duktig son.

     
  • At 2012-04-09 20:22, Blogger Kimmie said…

    Helga: Har riktigt njutit av lediga dagar - kunde varit lite bättre väder bara. Sonen fixade punkteringen snabbt och lätt =)- låter som om ni haft det skönt ni också.

     
  • At 2012-04-10 10:54, Anonymous oskrivnablad said…

    långledigt ger mersmak :-) Nu hade jag iofs halsfluss hela påsken men i alla fall :-)

     
  • At 2012-04-10 19:00, Blogger Kimmie said…

    Oskrivna blad: Det lät inget vidare med halsfluss! Hoppas du mår bättre nu.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter